Modeling – zawód marzeń? Jak się reklamować?

Praca modelki lub modela może wydawać się wymarzoną pracą. Wiąże się z podróżami po świecie i poznawaniem interesujących ludzi, noszeniem najnowszych kolekcji ubrań wziętych projektantów i byciem w centrum uwagi wielkich publiczności.

ulotkaMoże także być bardzo dobrze płatna. Dlatego też wielu młodych ludzi marzy o takiej karierze, nawet jeśli nie posiadają konwencjonalnie pięknego ciała. Zresztą, od jakiegoś czasu wcale nie chodzi o to, by pasować do jakiegoś jednego, z góry już określonego przez świat wzorca. Coraz częściej jest zapotrzebowanie na modeli oryginalnych i mających intrygującą powierzchowność. W tym świecie ceniona jest także pewna androginiczność, która nadaje modelom oryginalnego wyglądu. Jeśli chodzi o cechy charakteru – przyda się spora doza ambicji. Dzięki niej łatwiej będzie piąć się po szczeblach wcale niełatwej kariery.

Ci, którym marzy się, żeby Showroom Warszawa publikował ich zdjęcia, będą musieli na pewno zmierzyć się z niełatwymi wyzwaniami, w które obfituje świat modelingu. Wymagania się ściśle określone, a konkurencja wielka, więc kandydaci na światowej sławy modeli i modelki muszą wykazać się niemałą odpornością psychiczną. Ten zawód, przy całej gamie korzyści, ma także sporo wad. Przede wszystkim należy liczyć się z ograniczeniami dotyczącymi rozporządzania własnym wyglądem czy czasem. Fashion marketing to świat biznesu, w którym wszystko dzieje się szybko i nie ma czasu na wahanie i rozważania nad każdym kolejnym krokiem. Trzeba decydować się na kolejne zlecenia i dużo pracować nie tylko nad tym, w jaki sposób się prezentujemy. To także porządna szkoła życia.

Wielogodzinne sesje i pokazy mogą być bardzo męczące, ale fashion PR wymaga, żeby modele zawsze wyglądali nienagannie i nie okazywali zmęczenia albo zniecierpliwienia – nie pasują one zazwyczaj do nowej kolekcji, a zainteresowani światem mody ludzie nie tego oczekują.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *